Tort weselny czekoladowy

12:20 Ślubne Potyczki 1 Comments

Gęsta, pyszna czekolada. Czarna albo biała. Do tego dekoracje z kwiatów. Czy jest lepszy wybór na tort weselny niż tort czekoladowy? Z pewnością jako zwolenniczka tortów śmietanowych, owocowych, powiesz- tak, znam lepszą wersję. Jednak ja- nałogowa czekoladoholiczka nie dam ci się przekonać. Dla mnie tort czekoladowy to numer 1 spośród innych ciast. Co nie oznacza, że z chęcią nie sięgnę po kawałek śmietanowego tortu.


Źródło:blog.divaentrains.com


Malteesers- kto uwielbia te małe, lekkie kuleczki  oblane czekoladą, ręka w górę. Kiedy zobaczyłam zdjęcie czekoladowego tortu obsypanego właśnie tymi kuleczkami, mało nie padłam z wrażenia. Mogłabym go tak jeść, jeść bez końca...aż nie zmieściłabym się potem w żadną suknię ślubną. Pewnie tylko ta myśl trzymałaby mnie w ryzach, żeby go nie połknąć od razu w całości.



Lubisz połączenie czekolada- malina? Ja uwielbiam. Wiem, wiem- kolejny raz, ale co poradzę, że darzę czekoladę wielką miłością? Malina, jak każdy z resztą owoc, idealnie przełamuje zbyt  słodki smak kremu i  sprawia, że nie jest on zbyt mdły czy monotonny w smaku. Wypróbuj, czy i tobie pasuje takie zestawienie i czy chciałabyś je widzieć u siebie na weselnym stole.

Źródło:www.cassidytuttle.com

Dla wielbicielek mocniejszych wrażeń i cięższych klimatów, przedstawiam tort idealny na wesele jesienną i zimową porą- tort czekoladowy z musem orzechowym. To klasyczne połączenie sprawdza się w każdej sytuacji (oprócz tej, gdy połowa gości okazuje się alergikami: ) ).

Źródło:room-decorating-ideas.com





Wariacji tortu czekoladowego może być wiele: z wiśniami, z likierem, z musem z białej czekolady, z porzeczką, miętą, z czym tylko chcecie. Wystarczy ruszyć wyobraźnią, a potem udać się na najprzyjemniejszą przechadzkę przedślubną, czyli wycieczkę po zaprzyjaźnionych cukierniach. Tam zatopieni w wygodnych fotelach, kanapach, przy uroczych maleńkich stolikach zatopicie się z narzeczonym w jedyną swego rodzaju degustację. Degustację smaku, który zapamiętacie na całe życie, bo smaku tortu weselnego podobno się nie zapomina..

































1 komentarz:

  1. Ten tort z maletesers wygląda tak smacznie, że mam się ochotę od razu w niego wgryźć;)

    OdpowiedzUsuń