Witamina B6 kluczem do smukłej sylwetki

10:00 Ślubne Potyczki 0 Comments





















Chcesz schudnąć przed ślubem, ale nie wiesz jak? Próbowałaś już różnych diet i nic nie działa? Spróbuj kuracji z witaminą B6…To kuracja dla wyjątkowo odpornych na różne diety (które nota bene trzeba wyrzucić do kosza), przynosząca naprawdę dobre rezultaty, jeśli chodzi o utratę wagi.
    Według węgierskich badaczy dotychczasowa norma dla dorosłych (czyli 2 mg) jest niewystarczająca do tego, by przemiana materii działała w sposób prawidłowy. Według nich ta norma powinna być dziesięciokrotnie wyższa, a to z tego względu, że ludzie spożywają coraz więcej cukru i produktów przetworzonych, a to zwiększa zapotrzebowanie na tę witaminę. 

          Na zaopatrzenie się w B6 powinny zwrócić uwagę osoby, które spożywają dużo mięsa, jajek i mleka. Produkty te zawierają  dużo białka, m. in. Tryptofan, do którego przetworzenia niezbędna jest właśnie witamina B6. Jeśli jej zabraknie, proces  metabolizmu nie przebiega normalnie i może pojawić się tycie. 

         Do osób, które powinny zwiększyć ilość tej witaminy w swoim pożywieniu należą  również kobiety łykające tabletki antykoncepcyjne oraz osoby, które zażywają leki ze steroidami np. kortyzonowe.


     

Swego czasu w  Ameryce istniała cudowna recepta na „nietycie”, polegająca na tym, że odżywiało się normalnie, w sposób racjonalny, a do tego jadało się codziennie:
  • 50 mg witaminy B6,
  • Łyżeczkę octu winnego, jabłkowego,
  • Pół szklanki ugotowanego siemienia lnianego, co zaspokaja w 90 procentach zapotrzebowanie na lecytynę
  • 1-3 łyżeczek oliwy z oliwek
  • Używanie soli bogatej w mikroelementy
Zestawienie tych składników powoduje spalanie zbędnego tłuszczu w organizmie oraz tłuszczów, które dostarcza się w nadmiarze z produktów spożywczych. Dzięki tej diecie można zachować smukłą sylwetkę i podkręcić swoją przemianę materii. Jak widać, najważniejsza w tym jadłospisie jest duża dawka witaminy B6, która znacznie przewyższa 2 mg, czyli zalecaną normę.


Źródła witaminy B6:
  • Banany
  • Jajka
  • Orzechy włoskie i laskowe
  • Nasiona słonecznika
  • Kasza gryczana
  • Mąka razowa

0 komentarze: