Suknia ślubna ivory a biała koszula do garnituru?

06:17 Ślubne Potyczki 7 Comments























Kupiłaś sukienkę w kolorze kości słoniowej- cudownie! Cieszysz się z niej jak dziecko- super! A potem patrzysz na śnieżnobiałą koszulę pana młodego- ostatni zakup i myślisz sobie: nie, to się nie może udać i…masz rację…Rozważania na temat tego, czy do sukni ślubnej w kolorze ivory dobrać białą koszulę do garnituru są stare jak sam Internet. Bo to już wtedy, w roku 1989 pierwsi internauci zaczęli wysyłać sobie pierwsze wiadomości s.o.s z prośbą  o rozstrzygnięcie: biała koszula do nie- białej sukni, czy też może koszula w kolorze takim jak suknia. Odpowiedzi na ten temat do dziś nie są jednoznaczne.
            Wiele panien młodych obawia się, że przy śnieżnobiałej koszuli narzeczonego ich sukienka będzie wyglądała na brudną. I chyba mają rację.. Takie zestawienie  bieli i kości słoniowej siłą rzeczy musi uwydatnić „brak czystości” sukni, jej przyszarzenie. Spójrz na parę młodą: Annę Czartoryską i Michała Niemczyckiego. Nie powiesz mi, że biel koszuli nie przyćmiewa koloru sukni, że pani Anna nie wypada trochę "blado" przy swoim wybranku. 

Tu mimo wszystko widać różnicę między bielą koszuli a kolorem sukni panny młodej

Z tego też właśnie powodu wolałabym, żeby narzeczony wysłuchał moich próśb i błagań i pozwolił się odziać w koszulę koloru ecru, jak ta prezentowana poniżej. Wtedy to, spokojna o swój wygląd, spojrzałabym śmiało w lustro w ślubny poranek i powiedziała:  już zawsze i na zawsze będziemy jedną drużyną, będziemy grać w tych samych barwach.
A taką koszulę zaproponowałabym narzeczonemu (źródło zdjęcia: tablica.pl)


Źródło 1 zdjęcia:http://girlssecrethouse.blogspot.com

7 komentarzy:

  1. Krój tej pierwszej sukienki jest piękny! :) ale przez tą koszulę, to chyba zostanę przy bieli i nie będę wymyślała z odcieniami sukni :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zdania, że nie warto rezygnować z marzeń. Jakieś dobre rozwiązanie zawsze się znajdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak dla mnie to gość na tym 2 zdjęciu wygląda jakby miał brudną koszulę.. Także w życiu bym nie zrobiła czegoś takiego mojemu przyszłemu mężowi. To jest mega egoistyczne, żeby przekonywać faceta do założenia koszuli wyglądającej na brudną, żeby przypadkiem nasza suknia nie zaczęła wyglądać tylko w 99% idealnie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, suknia jak suknia wiadomo inny odcień, ale nie wyobrażam sobie mojego przyszłego w takiej koszuli. Okropieństwo. Jakbym miała patrzeć na wszystko to bym zwariowała. Ubieram to co mi odpowiada.

      Usuń
  4. Świetny styl, szczególnie mi się podoba koszula. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się koszula Pana młodego. A gdzie kupujecie garnitury, koszule itp.? Macie swoje ulubione miejsca ? Ja polecam Grand Moda Męska w Warszawie, zawsze jestem zadowolony z zakupów i obsługa profesjonalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudna sprawa i wcześniej o tym nie myślałam. Ale faktycznie to zestawienie nie wygląda najlepiej. Ta koszula wygląda troche jak prana przeze mnie. ;D (później już przerzuciłam się na pralnia Wrocław). Jakie jednak jest tego rozwiązanie? Bo że to połączenie jest złe, można przeczytać wszędzie ale jak rozwiązać ten problem, żeby wszyscy byli zadowoleni? :<

    OdpowiedzUsuń