Bukiet ślubny z broszek i guzików

06:55 Ślubne Potyczki 2 Comments


Urzekły mnie ostatnio nietypowe bukiety. I nie chodzi tu o bukiet z oryginalnych np. czarnych róż, ale o wiązankę zupełnie niekwiatową, nie pachnącą, a mianowicie- o bukiet  z broszek czy też guzików. Jak je zobaczyłam, z miejsca się zakochałam. Bukiet z guzików za każdym razem wywołuje mój uśmiech, bo przypomina mi trochę szmacianego stworka, którego ściboliłam na lekcjach techniki, jednakże jest od tysiąc razy ładniejszy. Najpiękniejsze egzemplarze tego typu bukietów odnalazłam na stronie bukieteria.net i mam nadzieję, że autorka nie będzie miała za złe, jak pokażę tutaj jedną z jej uroczych wiązanek:


bukieteria.net




Równie piękne, ale już bardziej strojne, są bukiety z broszek:

bukieteria.net

bukieteria.net

belleamour.co.uk




Jaki jest koszt takich cudeniek? Otóż bukiety, które składają się z samej biżuterii, to koszt od 650 zł wzwyż dla bukietu, którego średnica wynosi 16 cm. Waga takiego bukietu to około 1 kg. Zwykle wiązanki z samej biżuterii są małe, ze względu na wiążące się z nimi koszty. Na większy bukiet można sobie pozwolić, jeśli zbudowany jest na bazie sztucznych kwiatów lub materiału. Wtedy dla bukietu o średnicy 21 cm cena wynosi około 600 zł.  Bukiety, w których broszki są tylko dodatkiem np. do sztucznych kwiatów, to koszt od 450 zł wzwyż.

Trochę przerażona ceną bukietu z broszek, starałam się odnaleźć cenę wiązanki z guzików. Szacowałam, że będzie to od 200 zł wzwyż. Pomyłka. Ceny takich bukietów też wynoszą około 400 zł. Pozostaje więc pytanie: szarpnąć się raz w życiu na takie cudo, czy też tylko na nie z zazdrością popatrzeć, przytulając do siebie nieśmiertelny bukiet z różyczek?

2 komentarze:

  1. Piękne te bukiety, ja zamówiłam bukiet z guzików za 300 zł na uroczyprezent.pl, też jest cudowny i co najważniejsze zachwyca do dziś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam bukiety z broszek Najpiekniejsze sa na www.bukietyzbroszek.pl

    OdpowiedzUsuń