Black and white- czy zawsze dobre połącznie?

07:37 Ślubne Potyczki 1 Comments



















Black and white- czy zawsze dobre połączenie? Śmiem twierdzić, że nie zawsze. O ile zachwyca mnie klasyka bieli i czerni np. w wystrojach wnętrz, w ubiorach wizytowych czy casualowych, o tyle w przypadku sukien ślubnych mój dialog wewnętrzny wygląda jak w reklamie TP SA: „Rozum, czujesz to, czujesz?”, „Nie serce, nie czuję, nie czuję”. Bo prawda jest taka, że nie czuję bluesa, gdy patrzę na białą suknię  z czarnym gorsetem, którą wymyśliła w najnowszej kolekcji 2014 Vera Wang, że nie trafiają do mnie czarne dodatki w postaci rękawiczek do białej tkaniny. Może jestem mało postępowa, ba- może i staroświecka, ale dla mnie ślub to wydarzenie wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju. To jak nieśmiertelna tradycja choinki i karpia na Wigilię. Powiecie, że jestem niewolnicą obyczajów? Pewnie macie rację, ale ja sobie nie wyobrażam pójścia do ślubu w biało- czarnej sukni. Po prostu nie.


Źródło zdjęcia:kolekcja sukien ślubnych na rok 2014  autorstwa Vera Wang

1 komentarz:

  1. Chyba w tym przypadku zestawy biało-czarne są totalnie nietrafione...

    OdpowiedzUsuń